Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.
İade edilen ürün Özdiler Sağlık' e ulaştıktan sonra teknik servis incelemesine gönderilir. Yapılan kontrollerde ürünün kullanıcı tarafından arızalı hale getirildiği yönünde ilgili teknik servis raporu verilirse iade kabul edilemez.
7 günlük süre içinde yapılan iadelerde gönderi bedeli müşteriye aittir.
Teslimattan kaynaklanan problemler:
Zarar görmüş paket durumunda;
Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı yetkiliye tutanak tutturulmalıdır.
Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Özdiler Sağlık'ta bildirilmelidir. Özdiler Sağlık en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.
Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda 0 312 241 53 35 numaralı telefon ya da adresinden bize ulaşabilirsiniz!